MMFPSPV a organizat conferinta de prezentare a proiectului "Modernizarea serviciilor publice de informare si relationare cu cetatenii"


Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice in parteneriat cu Casa Nationala de Pensii Publice a organizat in data de 6 martie, conferinta de prezentare a proiectului “Modernizarea serviciilor publice de informare si relationare cu cetatenii, din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice”

La eveniment au participat secretarul de stat din cadrul MMFPSPV, domnul Codrin Scutaru, presedintele CNPP, doamna Ileana Ciutan, managerul si echipa de proiect, oficiali din cadrul MMFPSPV si reprezentanti ai societatii civile si mass-media.

In cadrul intalnirii au fost analizate principalele obiective realizate pana acum prin proiect. Dintre acestea enumeram urmatoarele:

- Crearea unui portal informational al MMFPSPV adaptat nevoilor de informare ale cetatenilor
- Achizitia si punerea in functiune a 9 infokiosk-uri, amplasate in sediile agentilor judetene pentru plati si inspectie sociala din judetele Timis, Dolj, Cluj, Neamt, Braila, Calarasi, Alba, Municipiul Bucuresti si in sediul MMFPSPV, pentru accesul cetatenilor la informatiile de interes din activitatea ministerului.
- Dezvoltarea strategiei de comunicare intra si inter-institutionala si a manualului de comunicare.
- Infiintarea serviciului telefonic de informare TelVerde 0 800 86 86 22 disponibil solicitarilor de luni pana vineri, intre orele 9.00-22.00.
- Dezvoltarea si amenajarea a doua birouri de informare si de relationare cu presa, respectiv cu cetatenii.
- Instruirea a 100 de angajati ai MMFPSPV in domeniul comunicarii institutionale moderne.
- Instruirea a 25 de angajati ai MMFPSPV, membri ai Comunitatii de practica, in dezvoltarea de proiecte prin participarea la evenimente si prin stagii de practica.

Potrivit comunicatului emis de Ministerul Muncii, secretarul de stat din cadrul MMFPSPV a declarat "Acest proiect se subscrie unei paradigme pe care o incercam de ceva vreme, si anume sa aducem sectorul public mai aproape de cetateni, de societatea civila, de sectorul privat. Unul din obiectivele noastre in administratia publica centrala este sa aducem perceptia cetatenilor mai aproape de eforturile pe care le facem. Stim ca este mult de construit, stim ca perceptia va fi una corecta atunci cand echilibrul dintre sectorul public si cetatean va fi recunoscut ca atare, iar informatizarea sistemului isi va spune cuvantul. Astfel de proiecte sunt binevenite pentru ca ne aduc mai aproape de cei pe care ii deservim"

Proiectul include si realizarea unei campanii de informare TV, radio si presa scrisa, la nivel national, privind modernizarea serviciilor de informare oferite de MMFPSPV si a principalelor drepturi sociale ale cetatenilor gestionate prin sistemul MMFPSPV.

Obiectivul general al acestui proiect consta in imbunatatirea furnizarii serviciilor de informare si de relationare cu cetatenii, in vederea cresterii transparentei administratiei publice si a increderii cetatenilor, prin simplificarea barierelor administrative si prin reducerea timpului alocat furnizarii acestor servicii.

Valoarea eligibila a proiectului este de 7.026.005,50 lei, din care valoarea asistentei financiare nerambursabile este de 5.972.104,67 lei, iar contributia beneficiarului reprezinta 1.053.900,83 lei.

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013, Axa prioritara 2 - "Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare", Domeniul major de interventie 2.2 "Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor".



Servicii pentru Angajatori

Indiferent de marimea sau obiectul de activitate, uneori, companiile au nevoie si de ajutorul unor specialisti in dreptul muncii. Confruntarea cu probleme care decurg raporturile de munca cu salariatii, in special cele privitoare la incheierea, modificarea, suspendarea sau incetarea acestora, poate provoca pierderi financiare daca nu sunt abordate in mod corespunzator.
Sunt Angajator

Servicii pentru Salariati

Pentru multi salariati, drepturile legale si cele care decurg din contractul de munca (individual sau colectiv) sunt ingradite sau limitate in mod netemeinic, uneori abuziv, de catre cei care sunt obligati sa le respecte si, implicit, sa le acorde integral. Daca sunteti implicat intr-un conflict sau litigiu de munca, apelarea la un speciaslit, cel putin, va reduce stresul dvs.
Sunt Salariat