ANAF: Ore suplimentare de munca pentru angajatii Fiscului


Ministrul Finantelor Publice si Presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala au dispus ca personalul ANAF direct implicat in procesul de reorganizare sa efectueze ore suplimentare sambata si duminica, respectiv in 2 si 3 iulie 2011.

Aceste masuri au fost luate in vederea preintampinarii perturbarii activitatii administratiilor financiare, precum si pentru a urgenta procesul de rearondare a contribuabililor la noile administratii competente, iar transferul tuturor informatiilor necesare sa se efectueze in conditii optime, astfel incat, incepand cu data de 5 iulie a.c., toate administratiile financiare sa functioneze la standardele stabilite prin procesul de reorganizare.

Mentionam ca activitatea de incasari si plati desfasurata prin unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului va functiona normal, potrivit programului de lucru.

De asemenea, la administratiile financiare din toata tara vor functiona si centrele de asistenta telefonica a contribuabilului, iar pe portalul www.anaf.ro raman active paginile de informare a contribuabililor.



Servicii pentru Angajatori

Indiferent de marimea sau obiectul de activitate, uneori, companiile au nevoie si de ajutorul unor specialisti in dreptul muncii. Confruntarea cu probleme care decurg raporturile de munca cu salariatii, in special cele privitoare la incheierea, modificarea, suspendarea sau incetarea acestora, poate provoca pierderi financiare daca nu sunt abordate in mod corespunzator.
Sunt Angajator

Servicii pentru Salariati

Pentru multi salariati, drepturile legale si cele care decurg din contractul de munca (individual sau colectiv) sunt ingradite sau limitate in mod netemeinic, uneori abuziv, de catre cei care sunt obligati sa le respecte si, implicit, sa le acorde integral. Daca sunteti implicat intr-un conflict sau litigiu de munca, apelarea la un speciaslit, cel putin, va reduce stresul dvs.
Sunt Salariat