ANOFM a lansat serviciul Call-center pentru lucratorii romani din Spania


Incepand cu data de 6 octombrie 2011, in cadrul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca functioneaza serviciul de call-center, ce se adreseaza persoanelor care doresc informatii despre noile reglementari privind piata muncii din Spania, precum si celor care lucreaza in aceasta tara.

Serviciul functioneaza de luni pana vineri, intre orele 09.00- 21.00 (ora Romaniei), iar apelurile vor fi preluate de specialisti din cadrul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca. Sesizarile, eventualele abuzuri si/sau incalcari ale legii, primite de operatori, vor fi semnalate imediat autoritatilor spaniole, prin intermediul atasatului pe probleme de munca si sociale din cadrul Ambasadei Romaniei la Madrid.


Serviciul poate fi apelat din Spania, la numarul de telefon: 0034-91.343.33.00 si din Romania, la telefon : 021- 9256. Apelurile sunt taxate cu tarif normal pentru convorbiri nationale din orice retea fixa sau mobila.



Servicii pentru Angajatori

Indiferent de marimea sau obiectul de activitate, uneori, companiile au nevoie si de ajutorul unor specialisti in dreptul muncii. Confruntarea cu probleme care decurg raporturile de munca cu salariatii, in special cele privitoare la incheierea, modificarea, suspendarea sau incetarea acestora, poate provoca pierderi financiare daca nu sunt abordate in mod corespunzator.
Sunt Angajator

Servicii pentru Salariati

Pentru multi salariati, drepturile legale si cele care decurg din contractul de munca (individual sau colectiv) sunt ingradite sau limitate in mod netemeinic, uneori abuziv, de catre cei care sunt obligati sa le respecte si, implicit, sa le acorde integral. Daca sunteti implicat intr-un conflict sau litigiu de munca, apelarea la un speciaslit, cel putin, va reduce stresul dvs.
Sunt Salariat